Hari Last SPM 2012

  • 10:30 AM
  • By ツ Stethoscope ツ
  • 0 Comments

Dengan khusyuknye aku menjawab paper III Bio yang boleh dikatakan agak senang bagiku sebab memang tu soalan SPOT! Haha.. Yup aku siap awal! And then aku pandang keliling.. Ramai dah yang mula tersenyum and tersengih-sengih like kerang busuk!! Taula dah nak MERDEKA kan!
Okeyh! Memang EMOSI aku MIX!! Sedih ade sebab nak berpisah ngan kawan2 seperjuangan ku :'(,, Gumbira tu memang wajiblah sebab dah MERDEKA,, Nebes pon ade sebab takot xleh score!! Tapi yang happy tu laa paling banyak~


Well pabila Pengawas2 peperiksaan yang bertugas dah umumkan masa tamat, kitorang dah terlebih dos EXCITED tuuh!! And bila kertas exam daah abes dikutip, Kami2 bersorank Sekuat and segirang-girangnya like Kanak-kanak Ribena. But for certain students,, they still tak MERDEKA lagi.. Yup,, Mereka2 adalah yang ambil PRINSIP PERAKAUNAN dan SENI VISUAL (10 Subjek)

Oho, back to the main topic,, Right after that, Kamik2 gather and take pic kiut-miut together-gether.. Ahaha

Me and Frenzz kat Dewan di Faris Petra



Bergambar with one of Pengawas Peperiksaan yg Kiut~



Okeh,, bajet kiut with Alia ^_^

Apabila finish photoshoot, cewaah! Haha, kamik2 un dijemput ke Dewan Makan which ktorang panggil "Dining" untuk program Sireh Pulang Ke Gangang,, Yelah nak bagi balkik kami kat Mak Ayah, except yang amek extra subjek je. Anda Time tu ramai yang berpusu-pusu dapatkan Signature kawan-kawan kat BAJU SEKOLAH!!! Haha! Tak nak ah aku buat!!

  Hasil karya my Bestie, Nadia Zainan (Konon Signature dia laaa tu )


Kat Dewan, time Majlis Sireh pulang ke gagang, our Principal, Tuan Haji Shafie bin Awang beri sedikit ucapan, Tak lupa jugak Sensei Ahmad Bin Tajab and our Headboy, Haziq Mustopha

Then, ada makan2 iaitu Bihun goreng yang sedap and wat aku kecur air liur and air anggur. Aku amek bihun and makan kat Dorm!! Ehehe~ Ramai yang balik petang tu skali ngan parents diorang and Me? Ayah and Mami datang amek aku lepas Isyak.. Hehe~


You Might Also Like

0 ulasan

Powered by Blogger.