Debaran Menanti Keputusan SPM 2012

  • 7:44 PM
  • By ツ Stethoscope ツ
  • 0 Comments




Assalamualaikum adik kakak sekalian T-T
Hari ini, Ahad bersamaan dengan 17 Mac 2013.....
Klo bukan daku punye Bday or Friends punye,, takdenye aku kisah pasal tarikh2 bagai neh
So, Why aku tetiba kesah neh?? = ='

Sebab tarikh SPM ialah 21 MAC 2013!!!!!! >>>This Thursday<<<

I dunno lah nk describe camane this feelings inside me ( Cewaah Speaking!~ )
Nervous, Takut, Sedih, Seram Sejuk, Rase nak pengsan, nak demam sumenye
bercampur and diBlend jadi Oreo Shake gitu.. -_-

Adooi.. rasa nak demam dah.. Tension tak yah cakap.. Sampai naik Dua bijik gunung Berapi yang hodoh kat tepi hidung n kat pipi kanan aku!!!! Huh! Hate Sungguh!!!! Takde tempat laen ke nk naik?? Hesyyyy

Aritu ada kol my bekas guru kelas, Ustazah Noraziah and tanya laah pasal result bagai~.. And then 1 soalan daripada ustazahku yang tersayam yang buat aku terkedu... 

" Ada dapat mimpi @ hidayah tentang Result Spm ko?? " ( Dialek Kelate )

Time tu aku macam "Erk?" and Blurrr.....

Tapi yeah.. memang aku ada dapat Mimpi . BAD DREAM...No.. WORST DREAM! an Absolute NIGHTMARE!!!!!!!!!

Alkisah dalam mimpi tuh,, Aku lambat gi ambik Result SPM,,
So,, my dearest Mami laah pi amek.. 
And bila aku sampai je sekolah ( Drive sdiri )..
Aku tanyelah result aku kat Mami,,,
AND....

"Ada Fail Sebutir "

Dengan tak semena- mena aku rasa nk mati,, and memang aku nangis..
Aku bangun tuu pun dalam keadaan nangis!!!! 
Even tuu cuma Mimpi,, Aku memang rasa cuak nak mati!

Tu kisah mimpi result aku versi pertama! Versi Kedua pulak,,, Aku mimpi dok tunggu Result diumumkan kat dewan.. Punyelah aku tunggu,, Tapi Nama aku tak ade!!!!!!!!!!!!!!!!!! Warghhhhhh!!! Nak marah sungguh!! Geram tahap Gaban weh! 
Kang lpas ni ada jugak tak pasal-pasal kena bunuh ngan aku!!! =,=

So,, itulah sedikit sebanyak kisah mimpi aku bab result SPM neh... Hakikat sebenar Result tu takde sape yang tau... Hanya Dia sahaja..


Usaha daa lepas, now it's just doa dan tawakkal..
Moga kejayaan menjadi milikku dan rakan-rakan seperjuanganku
Batch 1995!!!

.......


You Might Also Like

0 ulasan

Powered by Blogger.