Welcome 2014!!!

  • 7:53 PM
  • By ツ Stethoscope ツ
  • 0 Comments


Assalamualaikum..
Ehem2 ni entri pertama aku for tahun 2014 :) dan jugak after sekian lama menyepikan diri. Haila kesian wahai blog. Labah2 dah buat sarang kot? -.- hmm.. 
Okeh Im a 19 years OLD girl T.T but of course not official yet. Kena tunggu bday! Butttt 11 hari je lagi bday ambo. -,- 

Semalam? Apa yg aku buat? Memang tak lah kalo aku-si-gadis-melayu-terakhir- nak keluar malam2 buta sambut New Year. 12 am kot! Mau balik kol 3pagi tu! Tak kesah korang nak cakap ambo kolot or whatsoever, tak terkesot pun hatiku. hewhew :p   


Ubah cara sambutan! So, kitorang gegirl tgk movie kat surau je.Ramai2. Tgk citer Islamik dari Indon. Lucunya negri ini xclap tajuknye. Entahla -.-  tak pay attention sangat kat tajuk. Quite interesting as citer tu bawak banyak mesej n pengajaran. Yang penting yang ambo dapat is -Niat tak menghalalkan cara :) nak buat baik ada caranya dan pilihlah cara yang betul dan halal. Eshh aku boleh jadi ustazah ni!  :P
 So that the semalam punya story. Today, hmm bangun tido je, terus masak2. Le Housemates n Le jiran memang plan nak masak2 ala western -Sempena Tahun Baru- :3 so my part is quite leceh. Potong2 le kobis for coleslaw. Nak buat banyak2, aku tawarkan diri potong dengan sukarela hatinya .ohh. Aku kan rajin ;)

   Ni baru sikit. Potong mau kne kecik2


Ni kerja Ily n Iqa. Goreng Fries&Wedges :)

 Perap ayam :) Asiah, the head chef yg buat. 

So hasilnya? :P 

 
Taadaaa~ ajak lagi tetamu2 VIP utk makan skali to gempakkan event :) oh yes . Makanan kitorang amat sedap hingga menjilat jari. Peace no war. :D

Then tengok Running Man ramai2.
Maka dengan itu tamatlah Riwayat Tahun Baru Princess Taibah Lailie. 

Sekian. Wassalam 



You Might Also Like

0 ulasan

Powered by Blogger.