Festival Seni di KTT

  • 9:47 PM
  • By ツ Stethoscope ツ
  • 0 Comments

Assalamualaikum . 


Salam 1 Malaysia . Hmm harini aku nak citer siket pasal Festival Seni kat KTT or singkatannya FESNI . 

Apa tu KTT? Ohhh . Hohoho tulah menara gadingku ? ._. KTT stand for Kolej Teknologi Timur. Hmm aku tak pernah citer pasal tempat belajar aku kat entry sebelum ni. Maklumlah , kurang rajin . Bukan malas . Ahaha . Malas citer pasal KTT lebih-lebih. 

Back to Fesni . Hmm so ia berlansung for a week . But just at night! Siangnya blajo mcm biasa . Penattttttt giler! Imagine, in that whole week, ade pertandingan Drama, Nyanyian solo, Nyanyian duet , Battle of the band , Tarian tradisional , Tarian moden and Choir . And those peserta2 wajiblah praktis kan? And with the klass still mcm biasa? Hummm very very hectic -.- . As for me, aku involve dalam drama . But just as crew bahagian props . Kalo pegang watak mau pengsan nak praktis T.T 

In short, kitorang pelajar KTT are divided to 4 rumah sukan . Merah , Biru , kuning , Hijau . Yes , aku rumah kuning . 

Biru - Blue Dragon
Hijau- Green Bandit
Kuning - Yellow Foxy
Merah - Red Armor

Malas nak tulis , nak post gambar jelah


 Ok tu choir blue dragon. Time ni aku kat dewan utama . Tengah patrol. Aku bertugas bahagian urusetia . Hmm


Hmm. At first lecturer je dok kat dewan ni. Then dekat2 nk habeh acara barulah door open tu all student . -.- 
Oh yes ni hari penutup . Hari jumaat 

(Rumah kuning )
Drama yang aku involve? Dapat no 2
Choir dpt no 1 . 
Tarian moden no 2
Yang lain aku tak ingat . Memori overload.

Overall Blue Dragon menang . 2nd .3rd n so on pihak kolej tak umum. -,- 

Sekian, babai . Oh ye. Minggu depan Feskot . Kejohanan olahraga tahunan. Humm . 







You Might Also Like

0 ulasan

Powered by Blogger.